Cserépmelegítő az új lakómnak

10:05

Az alapanyag
Új lakóval bővült a kis szobám, méghozzá nem más személyében, mint ,,Dundi". Igen, ő egy kaktusz, és bár a babona úgy tartja, hogy haragot ajándékoz, aki ilyen növénnyel kedveskedik másnak, én nagy mosollyal és öröm fogadtam a páromtól.
A cserepe azonban egyszerű barna volt, én pedig szerettem volna feldobni kicsit. Miután előző kaktuszomat, Gertrúdot rövid ideig voltam csak képes ellátni, ezért most nagy gonddal látok neki Dundi neveléséhez. És hogy milyen az új ruhája?
Dundi
Szabadon horgoltam, szóval nem volt mintám. Egyszerűen körbehorgoltam hamispálcával és rövidpálcával, a tetejére pedig minden második szembe pikót öltöttem. A virágot varázshurokkal készítettem el. *3 lsz, egy 1rhp, 3lsz kúszószemmel bekapcsolva*. Ha a csillag közötti rész ismételgetitek ötször összesen, akkor egészen biztosan ugyanilyen virágot fogtok kapni, mint én. :)
 Nagyon örülök, hogy ilyen színes lett. :)
Gertrúd kis utóda, és Dundi, az új szerzemény






               





Horgoljátok körbe az otthoni dolgokat, hogy szebb legyen a lakás!

Csak ügyesen!



Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés