Horgolt teknős

5:50

Aki látta már egy korábbi amiguru projektemet Zümit, annak nem lesz idegen a minta amit ma bemutatok. A kis teknős megrendelésre készült, de ahogy ott nézett rám a végén gyöngyből készült szemeivel, elhatároztam, nem adom :D (Így most készíthetek még egyet.)
A teknőst hímzőcérnából készítettem, de összefogtam két szálat, így vastagabb lett. A teknőnél érdemes színátmenetes fonalat használni, de ha nincs véletlenül, akkor soronként a színt változtatva ugyanolyan szép mintát kaphatunk! :)


Teknő:

1.sor.: 2 lsz-et horgolunk, majd az elsőbe visszakapcsolva 6 rp kerül.
2.sor.: 1lsz és 2 rp mindenhová. (12)
3.sor.: 1lsz; a következő szembe 2 rövidpálca, az azt követőbe 1 rp. Így fog ez váltakozni a sor végéig. (18)
4.sor.: 1 lsz; mindenhová rp-t horgolunk
5.sor.: 1lsz; ugyanoda horgolunk még egy rp-t, így abban a kezdő szemben kettő lesz. A következő kettő szembe azonban csak 1-1 rp-t horgolunk, majd ismét 2-t. (24)
6.sor.: 1 lsz; majd rp mindenhová. (24)
7.sor.: 1 lsz; majd ugyanoda még egyet. Az azt követő 3 szembe csak 1-1 rp-t készítünk. (30)
8.sor.:1 lsz; mindenhová 1 rp. (30)
9.sor.: 1 lsz; mindenhová 1 rp. (30)
10.sor.: 1 lsz; mindenhová 1 rp. (30)
11.sor.: Innentől kezdve fogyasztunk, hogy meglegyen a ,,gömb" alak. Szóval 1 lsz magasítás után 3 rp-t fogyasztunk, majd 1 rp a következő szembe. (24)
Fogyasztással kapcsolatos videót találtok a legnagyobb videomegosztó oldalon. :) Én is onnan tanultam.
12.sor.: 1lsz; 2 rp-t fogyasztunk, majd a következő szembe horgolunk egy rp-t. (18)

13.sor.: 1 lsz; rövidpálcafogyastás, majd a következő szembe 1 rp kerül. (12)
14.sor.: 1 lsz; majd rp-fogyasztás végig. (6)

Fej:

Két lsz-et horgolunk, majd ismét az elsőbe visszacsatolva készítünk 6 rp-t. ( Az amigurunak általában ez az alapja!)
2.sor.: 1lsz és 2 rp mindenhová. (12)
3.sor.: 1lsz; a következő szembe 2 rövidpálca, az azt követőbe 1 rp. Így fog ez váltakozni a sor végéig. (18)
4.sor.: 1 lsz; 1lsz; ugyanoda horgolunk még egy rp-t, így abban a kezdő szemben kettő lesz. A következő kettő szembe azonban csak 1-1 rp-t horgolunk, majd ismét 2-t. (24)
5-7.sor: 1 lsz; rp horgolása körbe. (24)
8.sor.: Fogyasztás! 1 lsz magasítás után 2 rp-t fogyasztunk, majd 1 rp a következő szembe. (18)
Fogyasztással kapcsolatos videót találtok a legnagyobb videomegosztó oldalon. :) Én is onnan tanultam.
9.sor.: 1lsz;  rp-t fogyasztunk, majd a következő szembe horgolunk egy rp-t. (12)
10.sor.: 1 lsz; rövidpálcafogyasztás, (6)

Láb (4 darab)

1.sor.: 2 lsz, az elsőbe visszakapcsolva 6 rp horgolva.
2.sor.: 1 lsz; rp végig
3.sor.: 1 lsz; rp végig

Farok: 

4 lsz összekapcsolva. 

Csak ügyesen! :)

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés

Kövess Facebook-on