Horgolt autó

13:11

Jelenleg két nagyobb projektben vagyok benne, ám ezt egyelőre titokban szeretném tartani, és csak akkor mutatom majd meg, ha teljesen készen lesz. Addig is azonban ilyen apróságokat fogok mutatni nektek, amiket könnyű elkészíteni, és néhány perc alatt meg is vannak.
Ma egy kisautó elkészítését mutatom be.
Baba-kék fonalat használtam, bár ebben az esti fényben nem látszik, milyen szép, valamint narancssárgát, ami már maradéknak számított a kosaram alján.

Itt láthatjátok azt a képet, aminek az alapján készítettem, (remélhetőleg pontosan, mert a mintaolvasás még mindig nem az erősségem :D )


A biztonság kedvéért azért leírom, én hogyan is készítettem el.

Horgoltam 13 lsz-met. 3 lsz magasítás után, ami az első 1rhp-t helyettesíti, horgoltam a tűtől lévő negyedik szembe még kettő 1rhp-t, majd minden továbbiba 1-1 pálca került. Az utolsóba összesen 6 1rhp-t horgoltam, ezzel át is tértem a lsz-sor másik oldalára. Ott is végighorgoltam 1-1 1rhp-val, az utolsóba pedig öltöttem 3-at. Nem vágtam el a fonalat. Hanem a 2. lsz-hez tartozó pálcától elkezdve horgolni kezdtem az ablakot. 8 rp készítettem másik színnel, majd 1 lsz-et magasítottam és visszafelé is horgoltam 1-1 rp-t. A következő sorban azonban már csak 7 rp került horgolásra, így elkezdett gömbölyödni a minta ablak része. Az utolsó sor itt az alábbiak szerint készült: 1rp, félpálca, 1rhp, félpálca, rp, és kúszószem az utolsó szembe. Elvágtam a fonalat, és újra felvettem a kéket. Ezzel végighorgoltam az ablakot rp-kal.
A kerekek pedig lehetnek gombok, vagy akár varázshurkos horgoltságok is.

Ha bármi kérdésetek van a mintával kapcsolatban, írjatok nekem bátran. :)

Szép estét!

Viki

 

You Might Also Like

0 megjegyzés