Horgolt minion a Gru-ból (Despicable Me)

9:55

Kevin a cserépben. Akár egy hőlégballon kapitánya :D
Mindig mondom, hogy a mesékből sosem lehet kinőni. A nálunk Gru címen futó animáció pedig mindig megerősít ebben, akárhányszor is látom. Az édes kis minionok már önmagukban is szerethetővé teszik a filmet, de a történet is nagyon kedves.
Már régóta készültem elkészíteni Kevint... :D
Íme a leírás, hogy nektek is legyen sajátotok! :)



Test: (sárga)
Varázshurokba horgolunk 6 rp-t. Aztán kettőt-kettőt mindenhová, így 12 rp lesz a kör végén. Ezútán szaporítunk 18 szemre. (1 rp, 2 rp) Szaporítás jön 24 szemre. ( 1rp, 1 rp, 2 rp) Most 30 szemre szaporítunk. (1 rp, 1 rp, 1 rp, 2 rp) 11 körön keresztül horgolunk 1-1 szemet, így egyre nyúlánkabb lesz a test. (olyan akár egy kis kapszula :D )
Ezután elkezdünk fogyasztani először 24 szemre (1 rp, 1 rp, 1 rp, 1 fogyasztás), majd 18-ra (1 rp, 1 rp, 1 fogyasztás). Még mindig fogyasztunk. először 12 szemre (1 rp, 1 fogyasztás), majd 6 szemre (fogyasztás mindenhol).

Overall (kis munkásruha :D): (kék)
Varázshurokba készül 6 rp, majd ezt szaporítjuk 12-re úgy, hogy mindenhová horgolunk 2-2 rp-t. Aztán 3 szaporítás és 1 rp következik, így összesen 21 szemet kapunk a kör végén. Most 2 szaporítás és 1 rp jön. (28) 6 szemen keresztül horgolunk rp-kat, majd 1-et szaporítunk. (32) Mindenhová horgolunk 1-1 rp-t.
Összevarrás előtt
Most elkezdjük horgolni az elejét a nadrágnak. Ezt úgy csináljuk, hogy horgolunk 9 rp-t, majd egy lsz-et készítünk, és megfordítjuk a mintát. Még egy soron keresztül visszafelé is horgolunk ugyanígy 9 rp-t.
23 lsz-et készítünk, amit összekapcsolunk az overall másik oldalával. Így fogjuk tudni a végén felöltöztetni a miniont. Végül körbehorgoljuk az egészet rp-val.

Karok: (sárga)
7 lsz, a tűtől a második szembe pedig kerül 1 rp, majd minden további szembe is. Így lesz összesen 6rp. Mindenhová kerüljön 1-1 rp, és ezt csináljuk még 4 soron keresztül. Ezt majd fel görgetni a későbbiekben.


Hátulról
                        Kesztyű: (fekete)
 Varázshurokba készül 6 rp. Még egy soron keresztül 1-1 rp, majd a következőben szaporítás minden pálca elülső hurkába. ezt majd össze kell varrni a karokkal. Nekem kicsit hosszabb lett a kar, mint a test, szóval egészen nyugodtan lehet a kar is kisebb, ha gondoljátok.:)

Szemüveg hátsó része, ami összefogja az egészet: (fekete)
25 lsz, majd mindenhová 1-1 rp.

Szemüveg: (szürke)
6 rp varázshurokba. A következő körnél mindenhová 2-2 rp kerül, tehát szaporítunk. A pálcák hátsó hurkába horgolunk 1-1 rp, majd a következő körben ugyanígy a hátsó hurkoknál fogyasztunk 6 szemre.

Lábak: (fekete)

6 rp kerül a varázshurokba, majd mindenhová 2-2 rp (12). Minden szembe kerül 1-1 rp, majd végül ismét fogyasztunk 6 rp-ra.

Ha megvan minden kis ,,alkatrész", akkor már csak az összevarrás maradt hátra. Lehet a minionnak szemet horgolni, ha éppen nincs otthon műanyag, szájat és hajat készíteni neki, ez már csak rátok van bízva. :)

Sok sikert hozzá, és a mesét mindenképpen
Kevin és a medvetalp :)
nézzétek meg, ha még nem láttátok.
Az eredeti leírást pedig itt találtam.
Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés

Kövess Facebook-on