Horgolt táska

12:57

Mindig, mikor befejezek valami nagyobb szabású munkát, elégedettséget érzek. Így van ez most is.
Ezt a kis boríték alakú táskát megrendelésre készítettem, de azt hiszem magamnak is horgolok egyet.
A mérete 17x14 cm lett.
Szabadhorgolásnál az a hátrány, hogy egy idő után kissé unalmas. Én az 1rhp-kat választottam, így mire megcsináltam a kellő nagyságot, megint így jártam. Már alig vártam hogy a háromszög alakú részt készíthessem. :D
Red Heart Lisa fonalból készült, amit ma volt szerencsém 390 Ft-ért megvásárolni a Cikk-cakkban.

















               










A háromszögön nagyon sokáig törtem a fejem jó néhány horgoló társammal a kedvenc oldalamon. Míg végül annál maradtam, hogy csinálok egy díszes négyszöget és ketté hajtom. Ez pedig a boleróm alapja, amit most készítek, szóval ez egyenlőre maradjon titok. :P Bár ha tudtok képről olvasni, akkor már így is fogjátok érteni. :)

Ezt egyszerűen ketté hajtottam, és körbehorgoltam rp-val. Ezután már csak fel kellett varrni egy gombot és készen is volt. Nem túl nehéz munka, de kissé időigényes. 
Remélem tetszik nektek. :)


Szép hétvégét!

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés