Horgolt virág néhány perc alatt

13:26

Ahogy a képeken is látható, a virág, dupla-szirmos, valamint levéllel van kiegészítve.
Az alsó sziromcsoporttal kezdjük.

1.sor.: varázshurokba kerül 12 1rhp
2.sor.: 4 lsz, majd leöltünk a második szembe, tehát egyet átugrunk. Így kis ívek jönnek létre.
3.sor.: minden ívbe kerül: *1 rp, (lehet 1 félpálca is, ha nem akarjátok, hogy nagyon kunkorodjon a szirom), 1 1rhp, 1 2rhp, majd 2 3rhp, 1 2rhp, 1 1rhp (1 félpálca), 1 rp.* Így a sor végére érve összesen 6 szirmunk lesz.

Második virág:

1 sor.: Ívként használjuk az első virágnál kihagyott szemeket, és azokba horgolunk. Mindenhová ez kerül: * 1 rp, (lehet 1 félpálca is, ha nem akarjátok, hogy nagyon kunkorodjon a szirom), 1 1rhp, 1 2rhp, majd 2 3rhp, 1 2rhp, 1 1rhp (1 félpálca), 1 rp.* Így a sor végére érve összesen 6 szirmunk lesz.


Levél: 

Annyi lsz-et készítettek amilyen hosszú levelet szeretnétek. Az egésznél annyi a lényeg, hogy ahhoz hogy formába igazítsuk a horgolmányt, ezt kell csinálni: * 1 rp, 2 félpálca, 2 1rhp, 2 2 rhp, 2 3rhp ( itt horgolunk még annyit, hogy a lsz-sor végétől még legyen négy szemünk, hogy azokba ismét horgolhassunk 2 2rhp-t, 2 1rhp-t, 2 élpálcát, és 1 rp-t.

Én eleinte nem így csináltam a levelet, hanem minden pálcából csak egyet-egyet öltöttem mindenhová, de ezzel a képen is láthatjátok, hogy az volt a baj, hogy nagyon összekunkorodott. A harmadiknál jöttem rá, hogyan is kell csinálni :D

Sok sikert hozzá, szerintem kis gyakorlással néhány perc alatt elkészíthető, és nagyon szép mutatós.
Természetesen a fonalvastagságtól függ, hogy mekkora virágot kaptok a végén.



Szép napot!
Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés