Horgolt muffin

10:21

Alap: 7 lsz, majd a másodikba visszaöltve horgolnuk visszafelé 1-1 rp-t. Az utolsóba horgolunk 3 rp-t, ezzel megfordulunk, és a másik oldalt is végighorgoljuk.
Mindenhová kerül 1-1 rp. Ezt csináljuk még négy soron keresztül, de lehet magasabbra is készíteni természetesen.

Tudom, nem a legjobb kép...
,,Krém": 1-1 1rhp kerül mindenhová. A következő sorban mindenhová kerül 2-2 1rhp, ezzel tehát szaporítunk. Ezután jön *2 1rhp, 1 1rhp* a sor végéig.
A következő sorban már fogyasztunk, tehát egy szemet átugrunk, és a következőbe öltünk le egy rp-t. Ezt megcsináljuk, és még egy soron keresztül. ( bár az eredeti videóban nem teljesen így van, én készítettem pluszban még egy ilyen sort, mert így ívesebb lett.) HA ez megvan, elvágjuk a fonalat.

Fodrok: Leszúrunk a legszélső 1rhp alá, amivel megkezdtük a krém részt, és oda horgolunk 3 1rhp-t. A következő 1rhp alá kerül 1 rp. Ez a két művelet váltakozik végig. Szerintem elég csak a külső oldalt meghorgolni így. Az én muffinom ugyanis kitűzőnek készült. :)

Az eredeti videót itt megtaláljátok, bár angol nyelvű, szerintem nagyon szépen érthető. :)

Sok sikert!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés

Kövess Facebook-on