Horgolt tablet-tartó

7:33

A kész tok
Nem túl régen értem haza egy kéthetes médiatáborról, amin rengeteg mindent csináltunk, és a végén mindenki egy tablettel érkezhetett haza. Így most új ,,kincsem" van, tokot azonban még nem vettem neki, így kellett találnom egy alternatív megoldást.
Böngésztem a google-ön, hátha találok valamit, míg végül ráakadtam a legyező minta egy számomra újszeű készítésére.



A tablet mérete: 175,3 x 256,6 x 9,7 mm,


Így Elkészítettem belőle a tablet-tokot. Kicsit sok ideig tartott, de mivel új mintát horgoltam, nem volt unalmas csöppet sem. Két különböző színű horgolófonallal dolgoztam. A bordó Catania volt, ám a szürkére sajnos már nem emlékszem. Mindkettőből csak egy egész pici maradt, szóval a projekt rendesen zabálta a fonalat.

Legyező minta: 
Mindig arra kell figyelni, hogy 6-tal osztható számú legyen a lsz-sor amit készítünk. Miután ez megvan, 3 lsz-et magasítunk, majd a tűtől lévő 7. szembe (mivel beleszámoltam a magasítást is, tehát ha azt nem nézzük akkor mindig a negyedik szembe kerülnek ezek a pálcák) horgolunk 5 1rhp-t. innen a negyedik szembe horgolunk 1 1rhp-t, 2 lsz-et, és 1 1rhp-t. Ezt a sor végéig folytajuk, majd ismét 3 lsz magasítás után jön ugyanez a minta. A 2 lsz-es ívbe kerül mindig 5 1rhp, míg az 5 1rhp-s csoportnál mindig a harmadik szembe kerül az 1 1rhp, a 2 lsz, és az 1 1rhp. Így tovább a kívánt magasságig.


Hátulról 
Mivel valamivel a helyén akartam tartani a gépet, ezért egy kis fülszerű részt készítettem, ami szerintem díszítésnek is éppen elég, nem akartam túlcicomázni. 25 lsz-et készítettem, majd 3 lsz-et magasítottam, és a tűtől lévő 5 szembe készítettem az első 1rhp-mat, majd a sor végéig ezzel a pálcafajtával dolgoztam. az utolsó szembe kerül 9 1rhp. Visszafelé is horgoltam mindenhová egyet-egyet, és horgoltam még 15 lsz-et, ami a gomblyuk lett a végén.  Színt váltottam, és körbehorgoltam az egészet rp-val, kivéve az íves részeket, mert ott végig mindenhová 2-2 1rhp került, hogy ne kunkorodjon fel.:)

Remélem sokáig fogja bírni a kiképzést. Ugyanezt a mintát akár telefontoknak, vagy táskának is el lehet készíteni.

Sok sikert a kísérletezéshez!

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés