Broomstick lace-karkötő

6:23

Már elég régóta szemezek egy technikával, aminek a magyar neve még teljesen rejtély előttem. (szóval ha valaki ismeri, akkor megírhatná nekem :D)
Szóval találtam ezt a mintát, amiből karkötőt készítenek nagyon sokan, én sem maradhattam ki a sorból. Kerestem néhány blogot, de nem értettem, hogy melyik kép, mit is szeretne mutatni, ezért a youtube-hoz fordultam. A videót itt vagy itt megtalálhatjátok. Nagyon szép, érthető videó mindkettő, bár angol nyelvű.

Először is készíteni kell 15 lsz-et, majd mindegyikbe 1-1 rp-t. 


Van egy segédtű, amire szükségünk lesz, ez nálam most egy dobverő lett, mert elég nagy, de igyekszem valami jobbat találni.( ötleteket itt is szívesen fogadok :D )
Ha a videót figyelitek, minden szemet felhúzunk a dobverőre, így lesz rajta 15 nagy hurok. 
Lehúzzuk mindet a segédtűről, 5 hurkot a tűnkre húzunk, és készítünk 1 rp-t. Majd még négyet. Tehát az 5 rp ,,ketté" fogja szedni a hurkokat. Mintha lenne elöl is 5 és hátul is 5. (remélem érthető)
Minden további ötösnél így csinálunk. Ezt addig folytatjuk, míg a végére nem érünk.
Ezután elölről kezdjük az egészet. 

Tudom, hogy most elég bonyolultnak látszik, de ha követitek a leírást, és a videót is figyelitek közben, akkor rá fogtok jönni, hogy nem is olyan nehéz. :)

A végén felvarrunk 3 gombot, hogy azzal össze tudjuk fogni a két szélt.

Sok sikert nektek és jó pihenést! 

Viki

You Might Also Like

3 megjegyzés