Horgolt gyertyatartó

7:47

Közeleg a karácsony, akár szeretjük akár nem. Én most abban az időszakban vagyok, hogy az ünnepi hangulat kitölti a napjaimat. Kézzel lábbal készítem a díszeket, és kimondottan örültem ennek a gyertyatartónak. Azóta nagy kedvenc lett itthon, már annyi is horgolt jó néhányat. Az eredeti mintát Olga oldalán találtam. :) Köszönöm is neki. :*



1.sor.: 8 lsz-et körré kapcsolunk
2.sor.: 3 lsz magasítás, ami az első 1rhp helyettesítője, és ezen kívül készítünk 23 1rhp-t. (24)
3.sor.: 4 lsz magasítás. Minden pálca tetejére kerül 1-1 1rhp, közéjük 1-1 lsz kerül
4.sor.: 6 lsz magasítása. Minden pálca tetejére kerül 1-1 1rhp, közéjük 3-3 lsz
5.sor.: 5 lsz magasítás. Minden pálca tetejére kerül 1-1 1rhp, közéjük 2-2 lsz.
6.sor.: 5 lsz magasítás. Minden pálca tetejére kerül 1-1 1rhp, közéjük 2-2 lsz.
7.sor.: 1 lsz magasítás. minden ívbe kerül 2-2 rp, a pálcát tetejére kúszószem.
8.sor.: most jön a szirmok készítése. Minden második kúszószembe horgolunk szirmokat. 4 1rhp és közéjük 1-1 lsz. (1 1rhp-1lsz-1 1 rhp-1 lsz-1 1 rhp- 1 lsz-1 1 rhp) A következő kúszószembe kúszóval leöltünk
(ez egy kicsit más, mint az eredeti leírás)

Egyszerű teamécset rakhattok bele nyugodtan, de azért figyeljetek, nehogy begyulladjon, elvégre csak fonal. :)
A fény nagyon szépen átszűrődik a lyukakon, és mintát vetít a felületre.
Sok sikert hozzá!

Szép napot!

Viki

You Might Also Like

2 megjegyzés