Panka, a hajas baba

7:54

Az elmúlt néhány napban igazán jól éreztem magam, mert végre valami olyat csinálhattam, aminek láttam kézzel fogható megnyilvánulását is. Tehát magyarul szólva... horgolhattam. :D 
Régóta szemezek a horgolt babákkal, azonban vagy nem találtam testszínű fonalat, vagy a haj elkészítésétől rettentem vissza. Tegnap viszont akadt egy szabad estém, így vígan keresgéltem a Ravelry ,,crochet doll"-jai között. Így találtam rá Megdalénára, akit megnézhettek, valamint az angol leírást is megtalálhatjátok hozzá: itt.

Szóval elkezdtem horgolni, de egy idő után már nem követtem figyelemmel a leírást, és a végén megszületett Panka, a fekete hajú gyerekjáték.
A hajával tényleg kínlódtam kicsit, de tudjátok, a google a barátunk, és rengeteg csináld magad tippet találtam. Így a végén mégiscsak összejött a dolog.

Panka kicsit torzonborz, akárcsak én, szóval nem csak a kutyákra, hanem a horgolmányokra is igaz, hogy egy idő után idomulnak a gazdájukhoz/készítőjükhöz.

Sajnos ezúttal tényleg nem tudok nektek mintával szolgálni, mert nem írtam le a készítés közben a menetet, de nagyjából azért követtem Magdaléna elkészítésének instrukcióit, így ti is bátran fogjatok hozzá!

Nagy ölelés nektek így a nap hátralevő részére!

Viki



You Might Also Like

0 megjegyzés