Körbe-körbe, karikába...

6:21

Ezúttal karikákban horgolunk virágot illetve tyúkocskát. Karikát én régi függönykarnisról szereztem, de természetesen hobby-boltban is hozzá lehet jutni. Nem túl drága. :)

Na szóval a virágokkal kezdtem a tegnap esti nyugtató horgolásomat. Ők az ablakomra fognak felkerülni. 
A karikát egyszerűen rp-val körbe kell horgolni, míg el nem fedi az egészet. A szirmok pedig az alábbiak szerint készültek: *2 kúszószem + a következő szembe 5 1rhp*
Ezt a rész kell ismételni végig. Majd egy 20-25 lsz-es akasztóval ellátva már el is készítettük az első virágunkat. 

A tyúkocskát is ugyanilyen karikába horgoltam. Először körbehorgoltam rp-val, ugyanúgy, mint az előbb. Kapcsolatam a sort, majd hozzáláttam a fejhez: ugyanabba a szembe: 1 lsz, 1 rp, 1 félpálca, 1 1rhp, 1 2rhp, 1 3rhp, 1 2rhp, 1 1rhp, 1 félpálca majd 1 rp. Ezután elkötöttem a fonalat. A csőre és a taraja pikókból készült, a kis fityegő a fején pedig 6 lsz-ből, amit ugyanabba a szembe kapcsoltam vissza. 

Ezután elkezdtem a farok részét. Itt nem adom meg, hogy hány szemet kell kihagyni a fejtől számítva, mert az tetszés szerinti. Szóval a lila fonallal horgoltam 10 félpálcát, majd elkötöttem és elvágtam a fonalat. Most a világoskékkel minden mádosik szembe készítettem 1 pikót, kivéve az első és az utolsó szembe. Készen is van a tollazat. :)

Készítettem egy fészekaljnyi tojást is.
Tojás: varázshurokba készül: 3 rp, 2 félpálca, 3 1rhp, 2 félpálca, 3 rp. Összehúzzuk a hurkot, és elkötjük a fonalat.

Szerintem nagyon aranyos lakásdísz lesz belőlük. :) Nektek hogy tetszik? 

Szép napot!
 
Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés