Kötött cserépmelegítő

9:24



Tudom, hogy a nagy melegben még a virágaim, és a cserepeik sem fáznak, de nem tudtam ellenállni annak a fonalnak, amit nem túl régen vettem 300 forintért egy 10-es kötőtűvel együtt Nyíregyháza egyik turkálójában.
Mellesleg megjegyzem, igazi kincsekre lehet ott találni, csak jó helyen kell lenni, jó időben.
Egy nagyon szuper vastag fonal volt a tűhöz, és sajnáltam volna, ha nem használom fel semmire. Elég kicsi gombolyag, hiszen csak 50 grammos volt, és nem találtam volna ugyanolyat, így kicsi projektet kellett választanom. 
Hetekig csak rakosgattam jobbra meg balra, megsimogattam, majd eltettem.
Most viszont lázba hozott a kötés,és esti nyugtatóként, munka után kötögettem. Nem megy még tl jól, de azért boldogan készítettem egyik szemet a másik után.
13 simból készült az egész, és addig folytattam, amíg a gombolyag el nem fogyott. A hátulján pedig egy kis megkötős részt csináltam.
Az általános iskolámból való ballagásomkor kaptam bambuszt, ami azóta is éldegél a szobámban. (Igazán szívós, ha engem kérdeztek. :D)


Szép napot nektek!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés