Egy horgolt panda születése

10:27

Van, hogy, hogy mikor az ember elkezdi a szabadságát, mindent egyszerre szeretne csinálni. Azonban idővel rájövünk, ez nem kivitelezhető. A mai napon sikerült egy kis időt teremtenem a horgolásra. A Ravelry-n rengeteg jó mintát lehet találni, én is bőszen teszegetem el őket a kedvencek közé.
Így került az utamba egy panda leírása is.
Volt egy kis maradék fonalam, és rövid idő alatt meg is született. Egy szuper, vitorláshajós gombot is szereztem neki, így a ruhája teljesen egyedi lett. :)
Mivel a szerző kimondottan kérte, hogy az eredeti mintát osszuk meg, így én is ezt teszem. 
A leírás a kezdőknek is érthető, de aki elakad, az szóljon bátran. :)
Egy kis változtatást eszközöltem rajta, de szerintem nagyon cuki így is. :)



A gombot egy babasapkára szántam, de rájöttem, túl kicsi. A pandának viszont tökéletes lett. :) (60 Ft)
 Jó horgolást és kellemes pihenést!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés