Horgolt zsebkendőtartó

10:48

Gondolom, nem mondok újdonságot azzal, hogy a legtöbb nőnek nincs akkora táskája, amekkora


elég lenne számára. Ez főként abban gyökerezik, hogy rengeteg cuccal járunk el otthonról. Senki nem róhatja fel ezt nekünk...! :D
De ha lehet, akkor persze mi is stílusosan ,,lomolunk". Nálam a papírzsebkendők azok, amik folyton rendetlenség hatását keltik. Teljesen mindegy, hogy néhányat csak bedobok a táskámba, vagy pedig külön csomagoltat vásárolok, azok ugyanis előbb-utóbb kihullanak.
Éppen ezért készítettem el az első papírzsepi tartót. Ez a Facebook-os nyereményjáték egyik nyereménye. De annyira megtetszett anuykámnak, hogy ő is kért egyet, én pedig örömmel el is készítettem.
16 lsz-ből áll, minden sor minden szemébe horgoltam 1-1 rp-t 22 soron keresztül. Ezután már csak az összehorgolás marad hátra. 
Lássunk csak néhány képet róla. 
Dupla szállal horgoltam

Íme a sok-sok rövidpálca

És a kész horgolmány...



Jó horgolást!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés