Horgolt bernáthegyi

8:05

Ahogy mondani szokás: a kutya az ember legjobb barátja. A mi kis Moszatunk is a család teljes értékű tagja, boldogan éli ,,kutyamindennapjait". Ő egy kis keverék, de attól függetlenül megcsodálom a nagytestű kutyákat is.


A bernáthegyik különösek kedvesek számomra. Emlékezzünk csak a Beethoven című filmekre. Hát nem imádnivaló?


Ezért is esett a választásom egy berni meghorgolására. A mintát az Amigurumi Winter Wonderland című könyvben találtam, amit bárki letölthet minimális összegért az alábbi címen: letöltés. Nekem a Zoomigurumi sorozat egyébként is nagy kedvencem, imádom a részletes, pontos és cuki mintákat. 


A kutyust maradék Mülleres fonalból készítettem, vatelinnel béleltem, és hármas tűt használtam hozzá. Így a magassága kb. 15 cm lett. 
Biztonsági szemet használtam hozzá, szerintem így sokkal édesebb lett, mint ha felvarrtam volna rá. 

Tegnap óriási vihar volt felénk, így nyugodtan be is fejezhettem.







Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés